CAS pysytti toimitsijoiden elinikäiset toimitsijakiellot

22.8.2017 | Oikeusuutiset

Markku Fredman

Urheilun kansainvälinen vetoomustuomiostuin CAS on eilen antamansa lehdistötiedotteen mukaan pysyttänyt kahden venäläisen ja yhden senegalilaisen urheilujohtajan elinikäiset toimitsijakiellot.

Kansainvälinen yleisurheiluliitto IAAF oli tammikuussa 2016 määrännyt entisen Venäjän yleisurheiluliiton (ARAF) presidentin Valentin Balakhnichevin, entisen IAAF:n rahastonhoitajan ja
ARAFin pitkänmatkan kävelijöiden ja juoksijoiden päävalmentajan Alexei Melnikovin, sekä entisen IAAF:n markkinointikonsultin ja entisen IAAF:n presidentin Lamine Diackin pojan Papa Massata Diackin elinikäisiin toimitsijakieltoihin. Eilen antamansa tiedotteen mukaan CAS pysytti määrätyn sanktion.

CAS ilmoitti julkaisevansa myöhemmin koko ratkaisun perusteluineen.

CAS:n lehdistötiedote: 21.08.17 – CAS upholds the life bans imposed by the IAAF on Valentin Balakhnichev, Alexei Melnikov and Papa Massata Diack

Tilaa
Ilmoita